
Półpłynny smar do przekładni wysoko-obciążonych wytwarzany w oparciu o wysoko-rafinowany olej mineralny, wiskozator, dodatki o działaniu przeciwkorozyjnym, antyutleniającym, poprawiające własności smarne i przeciwzużyciowe. Przeznaczony m.in. do smarowania przekładni wysoko-obciążonych, szczególnie przekładni ślimakowoplanetarnych, łańcuchów itp.
Charakterystyka
L.p. | Wymagania
|
Metody badań
wg |
Jednostka | Wartość |
1 | Lepkość kinematyczna w temperaturze 1000C | ASTM D 445 | mm2/s | 100-130 |
2 | Temperatura zapłonu | ASTM D 92 | 0C | >200 |
3 | Badanie działania korodującego na płytkach z miedzi 1000C/3h | ASTM D 4048 | – | wytrzymuje |
4 | Własności smarne obciążenie zespawania | ASTM D 2595 | daN | >245 |
Opakowanie
180 kg